Nasıl Web Sitesi Kurulur?

Merhabalar,büyük bir ihtimalle web sitesi nasıl kurulur diye arama yaparak bu sayfaya geldiğinizi tahmin ediyorum.Endişelenmeyin! web sitesi kurmak için tam da yerinde olduğunuza emin olabilirsiniz.

Nerden mi biliyorum? Çünkü bende sizin gibi kendi web sitemi kurmak için google de, nasıl web sitesi kurulur,web sitesi yapma proğramları,web sitesi tasarımı nasıl yapılır gibi pekçok arama yapmıştım.

Pekçok deneme yanılma yöntemi denedim.Bir sürü kafa karıştıran proğram indirdim.Hiç bir işe yaramayan kodlama bilmen gereken şeylerdi.

En sonunda Web sitesi kurma rehberi ile tanıştım.Hiç bir kodlama, ıvır zıvır şeylerle uğraşmadan,sadece bu rehberdeki şablonlarla kolayca web sitesi kurmasını öğrendim.


Bir Web sitesi kurmanın çok çeşitli yolları vardır.Mesela bazıları kodlama ve tasarım öğrenip aylarını yıllarını verip site kurmayı öğrenir.
Kimileri web sitesi proğramları satın alarak site kurar.Bazı kimselerde web tasarımcılara yüzlerce,binlerce TL ödeyerek web sitesi sahibi olurlar.

Şimdi tüm bu yukarda saydıklarımı unutun.Peki internetin olanaklarından faydalanarak dünyanın en kaliteli sitelerini dünyanın en kolay yöntemi ile hiç ücret ödemeden nasıl web sitesi kurulur? Bunun sırrını Web sitesi nasıl kurulur adlı yazımdan öğrenebilirsiniz.                                      



1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim dostum web sitemi bu yazınızdaki tavsiye ettiğin rehber sayesinde kurdum.Yazılarınızdan takip ediyorum.

    YanıtlaSil