Web Tasarımı Nasıl Yapılır?


Merhaba değerli ziyaretcilerim,

Bu sayfaya geldiğinize göre bir web sitesi kurmak, en azından site sahibi olmak istiyor ve web sitesi tasarımı nasıl yapılır? diye Google de yada herhangi bir arama motorunda araştırma yapıyorsunuz!

web tasarımı nasıl yapılır,web sitesi tasarımı nasıl yapılırTahminimce web tasarımı nasıl yapılır? aramalarınızın sonunda ortaya çıkan sonuç; işe yaramayan sistemler, sen yapamazsın biz yapalım diyerek yüzlerce binlerce TL para isteyenler, karmakarışık dillerde anlatılmış boş bilgiler,çaresizlik,uykusuz geceler ve sonunda bu iş olmayacak bari vazgeçeyim hissi…

Nereden Mi Biliyorum Bunları?

Evet bunlar benim birkaç sene öncesine kadar tam olarak yaşadığım ve içinde bizzat bulunduğum durumlardı.
Şayet bu yazımı sonuna kadar okursanız sizleri bu dertten kurtaracak,benim yaptığım hataları yapmayarak hem paranızı hem de vaktinizi boşa harcamayacağınız bir yol göstereceğim.

Web Tasarım Nasıl Yapılır?

Hergün internette çok fazla zaman geçiren biriyim. Bundan bir süre önce hem iş olarak hem de ek gelir elde etmek hemde kişisel bir web sitesi tasarımı nasıl yapılır fikrine kapıldım.

Fakat yukarıda bahsettiğim gibi,web sitesini başkasına kurdurmak çok pahalı vede bu konuda bilgi sahibi olmadığın için web sitene müdahale edemiyorsun.İllaki tasarımcıya gebe kalıyorsun.

İnternet ortamındaki bilgiler ise anlaşılmaz,ve bazı yöntemler çok işe yaramaz duruyordu.Tam umudumu yitirmek üzereyken Web Sitesi Kurma Rehberi adında dijital bir eğitim setiyle karşılaştım.

İlk önceleri şüpheyle yaklaştım,çünkü daha önce böyle birkaç ürün satın almıştım ve boş yere para kaybetmiştim.
Fakat Web sitesi kurma rehberi adlı bu ürün ise,web sitesi kurma konusunda sıfır bilgiye sahip kişilerin birkaç saat içerisinde,yüksek kalite web siteleri kurabileceğini söylüyor ve yanında birçok ücretsiz bonus veriyordu.

Gerçekten web sitesi yasarımı yapmak bu kadar basit olabilir miydi?Hiçbir ön bilgiye sahip olmadan,binlerce TL harcamadan,sadece birkaç saat içinde site kurmak hem cazip geliyor hem de kafamı karıştırıyordu..
web tasarım nasıl yapılırBu seti hazırlayan Serdar YÜKSEL diye biriydi,gerçekten bu işi bilen ve insanlara yardım eden biri miydi,yoksa insanların umutlarından para kazanmak isteyen biri mi diye düşünmeden edemedim.

Fakat web sitesi tasarımı yapmaya kafaya koymuştum bir kere ve sonunda ne kaybedebilirim ki deyip bu rehberi almaya karar verdim.Şayet buda olmazsa web tasarım nasıl yapılır fikrinden tamamen vazgeçecektim.

Web site kurma rehberini aldıktan sonra bir üye alanına yönlendirildim ve e-kitap ve videolardan oluşan seti indirdim; okumaya ve videoları izlemeye başladığımda en temelden başlayarak adım adım bir anlatım,çok kolay ancak bir o kadar kaliteli bir yöntem öğretildiğini gördüm.Yaptığım tek şey anlatılanları takip ederek aynısını yapmaktı.

Sonuç mu? Birkaç saat olmasada yaklaşık 1 gece de sitemi kurduğumda gözlerime inanamadım.Bu siteyi kendim kurduğuma inanamıştım gerçekten?Bunca zaman diğer şeylerle zamanı boşuna mı harcamıştım?

Web sitesi kurma rehberinin sitesindeki başlığını hala hatırlarım; Web sitesi kurmak istiyorum diyorsanız ancak bunu nasıl yapacağınızı bilmiyor sanız? Aradığınızdan fazlasını burada bulacaksınız!

Bu fazlalık ise; ücretsiz BONUSLAR: Seo eğitimi,internet reklamcılığı,Google ın Sırrı,Ücretsiz domain ve benim aynı zamanda kurduğum web sitesiyle internet ortamında para kazanmamı sağlayan ve hala neden ücretsiz verildiğini anlamadığım Site kazançları adlı bonusla gerçekten aradığımdan ve beklediğimden çok daha fazlasını aldım…

Web sitesi kurma rehberini almakla sadece bir eğitim seti almıyorsunuz!Takıldığınız yerlerde her zaman size yardım edecek profesyonel bir insan oluyor,inanın bana işin en güzel tarafı bu.Sağda solda bilgi dilenmek yerine,ne zaman bir sorununuz olsa her zaman destek alabiliyorsunuz.

Sonuç olarak arkadaşlar,yaptığım onca yanlıştan sonra,tek doğrum olan ve gerçekten harika bir ürün olan Web Sitesi Kurma Rehberi ile artık istediğim kadar web sitesi tasarımı yapıyor,yönetiyor ve canım ne isterse onu yapıyorum.

Eğer sizde web sitesi tasarımı nasıl yapılır öğrenmek isterseniz,boşuna para ve vakit kaybetmeden hemen web sitesi kurma rehberi indir kendi web siteni kendin kur.
Resmi Sitesinden BURAYA tıklayarak hemen indirebilirsin.

Başka bir yazımda görüşmek üzere bol şanslar.



Gelen aramalar:

web sayfası tasarımı nasıl yapılır,
web site tasarımı nasıl yapılır,
wep tasarım nasıl yapılır,
nasıl site yapılır,
wep tasarımı nasıl yapılır,
kişisel web sitesi nasıl yapılır,
web sitesi nasıl hazırlanır,
web sitesi nasıl oluşturulur,
web tasarım nedir nasıl yapılır,
web tasarım nasıl yapılır,
bir site nasıl kurulur,
kişisel web sayfası nasıl yapılır,
com site kur,
basit web sitesi yapımı,
nasıl web sitesi tasarlanır


3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim dostum sayende web tasarımı nasıl yapılır arayışından kurtuldum

    YanıtlaSil
  2. web tasarımı yapmanın bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum.tavsiye ettiğiniz rehber mükemmel sağolasın

    YanıtlaSil
  3. bende bugün aldım bilgisayarıma indirdim

    YanıtlaSil